klik..klik...tabung kami...=D

Wednesday, February 1, 2012

15 Apr : 2.33 am, he suddenly phoned & before hang up, he told that he love me directly.

aku sedang dibuai mimpi dalam lena ketika dia menghubungi di talian telefon tanganku. dengan mata terpisat-pisat, aku mengangkat panggilannya. melihatkan nama pemanggil yang tertera, kantukku hilang serta-merta. kuasa cinta. XD


pada jam ini, dia mahu ke kedai restoran berhampiran kampus kami untuk menonton perlawanan bola sepak pasukan kegemarannya. mungkin aku pernah menyatakan sebelum ini dia peminat setia pasukan biru. pernah aku suarakan, tidak perlu berjaga semata-mata mahu menonton perlawanan bola namun dia tidak ambil kisah. lelaki dengan bola, mana mungkin dapat dipisahkan. aku akur, cuba untuk memahami minatnya.


aku sangkakan dia menghubungi semata-mata mahu memberi tahu tujuannya itu, namun ada kejutan lain rupanya. 


dia : awak, saya dah ada atas motor ni.
aku : hah, tunggang sambil berbual??
dia : belum bergerak la... =)
aku : em...hati-hati...=)
dia : baik. sayang awak.
(dalam nada berbisik, tetapi masih jelas)
aku : Aaaaaaaaaaa....~
dia : kenapa? =)
aku : tak ada apa-apa, cuma terkejut. =)
dia : em. pergi dulu. =)
aku : em. =)


bukankah aku pernah katakan, dia penuh dengan kejutan. walaupun dia pernah mengaku, tidak sukakan kejutan, tetapi tanpa sedar dia sendiri yang sering memberikan kejutan demi kejutan dalam cerita kami. 

terima kasih sayang
(",)


bersambung......


No comments:

Post a Comment