klik..klik...tabung kami...=D

Sunday, September 30, 2012

Dedikasi Istimewa Buat Awak Yang Jauh Di Mata..(^_~)

Awak,

saya bukan wanita yang paling baik

saya bukan wanita yang paling cantik
saya bukan wanita yang paling sopan
saya bukan wanita yang paling penyabar

saya sensitif
saya suka mengongkong
saya suka mengarah
saya banyak songeh
saya kuat membebel
saya mudah marah
saya cengeng
saya teruk
saya kuat merajuk
saya degil
saya panas baran
saya tak pemaaf

semua sifat ni, kontra dengan awak. kan.

bukan sekali dua saya hampir putus asa
berkali-kali
dan setiap kali itu jugaklah 
awak tak pernah jemu menunggu
awak tak pernah bosan menasihati
awak tak pernah bosan ulangi ayat

"saya tak boleh hidup tanpa cinta awak"

walaupun hakikatnya awak mampu
mampu miliki sesiapa pun yang awak mahu
tapi awak tetap pilih saya

di saat jarak kita dipisahkan dengan jarak beribu batu
saya katakan bahawa saya tak sekuat awak
awak katakan awak boleh jadi kekuatan saya
saya katakan saya lemah
awak katakan awak sanggup papah saya kalau perlu
asalkan perjalanan cerita kita tetap diteruskan

gambar yang awak hantar saat saya hampir putus asa dengan
cinta jarak jauh ni

kata awak, putus bukan penyelesaian

saya akui kata-kata ni

"kenapa awak pilih saya?"
saya selalu tanya awak soalan ni

"sebab awak yang terbaik untuk saya"
ini pula jawapan tetap awak

saya tak tahu terbaik di mata awak tu macam mana
apa yang saya tahu, awak dah buat saya jatuh cinta
awak buat saya jatuh cinta setiap hari
jatuh cinta yang punya pelbagai rasa
tapi pada orang yang sama

awak :)

dari hati ke hati,
30 September 2012
6.19 pm
Malaysia

5 comments:

  1. setiap detik saya tunggu msj awak..
    setiap saat saya meerindui awak..
    setiap minit saya kira utk bersama awak..
    setiap jam saya berangan utk memiliki awak..
    setiap hari saya bekerja utk menikahi awak..
    setiap bulan saya menyimpan utk jadi raja awak..
    setiap tahun saya menghitung utk pulang kesisi awak..
    berdoaalah..agar kita akan bersama hingga akhir hayat kita..
    ameen..

    ReplyDelete
  2. dari hati ke hati,
    07 Oktober 2012
    3.42 pm
    Jubail

    ReplyDelete
  3. Malaysia-Jubail. Jauh tp dekat..kn..(^_^)

    Tanx dear..:')

    ReplyDelete
  4. Lupa plak..=)

    Ameen...

    ReplyDelete