klik..klik...tabung kami...=D

Tuesday, March 13, 2012

8 May : I made handphone chain at bukit merah, with our name inside…

program kami tamat hari ini. sebelum pulang, kami beramai-ramai mahu bersiar-siar di bukit merah laketown resort. dia bersama teman-teman lelaki lain, aku bersama teman-teman perempuan. 







aku terlihat satu gerai yang menjual cenderamata unik. loket yang berbagai bentuk dan di dalamnya ada sebutir beras. uniknya, pada beras itu ada tulisan yang kita mahu. aku teringin untuk mengukir nama kami dalam pada beras itu. aku menghantar pesanan ringkas kepadanya mengatakan hasrat aku.




aku : teringin nak beli beras ni.
dia : nak tulis apa? =)
aku : tak tahu lagi. idea?
dia : nama kita...=)
aku : memang terfikir nak tulis nama kita.
boleh ke?
dia : mestilah boleh...=)
aku : ok...(^_^)

aku meminta pekedai itu menulis nama kami dan berhati-hati supaya tidak diketahui orang lain. kan sudah aku katakan, teman-teman lain tidak tahu-menahu tentang hubungan kami. masih mahu merahsiakan. setelah puas cuba merahsiakan, loket itu siap. aku membeli loket itu bersama rantai kunci telefon tangan, mudah untuk menggantung.

and he is the reason i'm breaking mine
(^_^)


aku tidak tahu sejauh mana kami akan pergi dengan hubungan ini, namun aku berharap, dengan adanya nama kami yang terukir bersama, kami akan kekal sehingga ke destinasi yang kami tuju. dengan izin-Nya.


doakan kami
(^_^)

bersambung.......



4 comments:

  1. Anoymus : kawen? InsyaAllah akan datang...
    doakan la cepat-cepat...(^_^)
    Sha : lagi best kalau ada yang tersayang jalan
    sama-sama...(^_^)
    Nur Emilya : Ameen...(^_^)

    ReplyDelete