klik..klik...tabung kami...=D

Thursday, March 8, 2012

5 May : i told him that I love him, used the word “sayang”…

selepas berbaik, perasaan sayang kepadanya semakin bertambah. walaupun aku tidak pernah sekalipun mengungkapkan kata-kata sayang, tetapi aku tahu dia dapat merasakannya. walau sekadar pesanan ringkas, perkataan sayang tidak pernah aku luahkan. yang ada hanya sekadar "S". aku segan.


tapi, memikirkan aku dah terlalu banyak menyakiti hati dia, aku teringin untuk menggunakan perkataan itu untuk menunjukkan yang aku sayangkan dia lebih dari yang dia tahu. dia pernah menghantar pesanan ringkas mengatakan bermimpi aku memanggilnya sayang. mungkin sekarang masanya mimpi dia itu menjadi kenyataan. kebetulan dia sedang bersiap-siap untuk presentation viva untuk projek tahun akhirnya, aku mengantar pesanan ringkas untuk mengucapkan selamat berjaya kepadanya.


aku : awak buat apa? =)
dia : tengah berlatih sikit-sikit. kejap lagi takde la tergagap-gagap. =)


aku : awak, saya sayang awak sangat-sangat. salaupun saya tahu, perkataan sangat-sangat tu tak cukup untuk menunjukkan betapa banyaknya sayang saya pada awak, tapi saya tak tahu dah macam mana nak guna perkataan apa. yang saya tahu, saya sayang awak sangat-sangat...

dia : awak...=D
aku : yea, saya...=)
dia : terduduk saya dibuatnya...=)
aku : kenapa? =)
dia : berlatih sambil berdiri, baca je mesej awak, terus terduduk..=)
aku : em...=)
awak berlatih la dulu yek, tak mahu ganggu.
semoga berjaya! =)
dia : terima kasih. makin semangat saya nak berlatih. =)
aku : em...=)


kegembiraan dia turut menjadi kegembiraan aku.
(^_^)


bersambung....

3 comments: