klik..klik...tabung kami...=D

Friday, December 28, 2012

END.

End.


Aku : jangan pergi main futsal dah.
Dia : saya dah lama tak main futsal kan...jangan la macam ni...
Aku : Baru minggu lepas tak main dah rasa lama?
Dia : Bila masa saya main futsal minggu lepas?
Aku : Baru minggu lepas Tak main dah rasa lama ke?
Dia : yela, bila masa main minggu lepas?
Aku : YER. BARU MINGGU LEPAS TAK MAIN DAH RASA LAMA KE? 
(sebut sepatah-sepatah, satu-satu setiap perkataan)
Dia : yang nak marah-marah ni kenapa?
Aku : diam.
Dia : saya tak nak dengar awak marah-marah macam ni. dah, jangan cakap dah.
Aku : (tepuk dada, cuba kawal suara) saya cakap, 
baru minggu..
Dia : (potong cakap aku) Cukup. Letak telefon. Jangan cakap apa-apa dah.
Aku : diam. (mata dah bergenang)
Dia : Letak telefon sekarang.
Aku : ok. (terus letak telefon)

End of Conversation.

End of Everythings.

End.







Cerita tamat.

No comments:

Post a Comment