klik..klik...tabung kami...=D

Wednesday, December 26, 2012

15 Aug : I still wake him up for sahur…I don’t know why, I just feel can’t be apart from him even only for a while…

Marahku masih bersisa. aku tetap berkeras untuk tidak menjawab panggilan mahupun membalas pesanan ringkasnya. sampai masa untuk bersahur, hati aku sebak. mula memikirkan kedegilanku dan akibatnya pada dia.

"kalau aku tak kejut, entah-entah dia tak bangun sahur"

"kalau dia tak bangun sahur, larat ke nak kerja..."

akhirnya aku mengalah dan menghubunginya. dengar sahaja nada panggilan, hati aku berdebar-debar. sebaik dia mengangkat, air mataku menitis. ya, aku rindukan dia. rindu untuk mendengar suaranya, gelak tawanya, usik manjanya. dia dengar esakan aku.  

dia : saya minta maaf...
aku : takpe, saya maafkan. saya pun minta maaf. 
*teresak-esak*
dia : dah, dah. jangan nangis dah. jom sahur...
aku : ok. awak pun bangun terus tau, takut tertidur balik.
dia : yer sayang...



kami berbaik. sekelip mata sahaja. 
=)


bersambung...


No comments:

Post a Comment