klik..klik...tabung kami...=D

Tuesday, December 6, 2011

26Mac : He called me “my gurl” =D

seperi tajuk di atas, dia menggelarkan saya sebagai "gadisku" (^_^)

kami dalam perjalanan ke sebuah hotel bersama-sama rakan yang lain untuk menghadiri acara makan malam tahunan bagi persatuan kami. walaupun berada di dalam satu bas, tapi kami tidak bertegur sapa, hatta memandang pun tidak. memang rakan-rakan sekeliling tidak tahu-menahu langsung mengenai kami dan kami tetap akan rahsiakan semampu yang boleh. 

dalam bas, kami berbalas pesanan ringkas. berbual tentang acara yang bakal berlangsung malam nanti, mengenai pakaian yang akan di pakai, berbual tentang apa sahaja. aku sedikitpun tidak rasa bosan walaupun kadang kala kami berbual tentang perkara yang sudah pernah dibualkan bersama. 


tiba-tiba termasuk topik Afwan-Sibiru. aku bertanya sama ada dia ada membawa sibiru atau tidak, dan jawapan dia agak mengecewakan sedangkan aku akan membawa si comel itu ke mana sahaja kerana saiznya yang kecil, memudahkan untuk aku membawanya sebagai peneman. mungkin juga sebagai ganti si dia. kecewa yang aku rasa, aku tolak tepi. aku harus faham situasi dia, mungkin akan jadi bahan ejekan jika lelaki membawa bantal ke mana-mana. walaupun sekadar bantal kecil, pasti akan tetap digelar "bantal busuk". sudah tentu dia juga yang akan mendapat malu.

giliran dia pula bertanya sama ada aku ada membawa si comel itu atau tidak.


dia : ha, awak tu ada bawa tak?
aku : mesti la bawa, kalau tinggal kesian pula nanti...
dia : haa, good2, my girl..=)
aku : waa...~ (jantung berdegup kencang)
dia : hehe...kenapa? =)
aku : tak ada apa-apa...(^_^)



mungkin perkataan my girl kedengaran biasa sahaja bagi yang sudah biasa menggunakannya. tetapi bagi kami yang tidak pernah mengungkap perkataan "sayang", "kasih", "cinta", mahupun "love", perkataan itu sudah mampu membuat jantungku berdegup lebih kencang dari kebiasaan. rasa bahagia yang tak terungkap.


"dan kuharap bahagia ini akan terus berkekalan...."
(^_^)



bersambung.....

1 comment: